DHCP a kernel2.6

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Leden 6 14:45:16 CET 2007

Kdysi jsem na jednom stroji kvůli novějšímu jádru musel nainstalovat i
novější dpcp-client => dhcp3-client. Ostatně jeho aktualizaci doporučuji
tak jako tak, například kvůli tomu, že předchozí (verze 2) pokud při
startu nezískal adresu, tak už se o to dále nepokoušel, zatímco nový
(verze 3) se na pozadí snaží o získání adresy opakovaně.

Slávek