LTSP nenatahne modul síťové karty

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Sobota Leden 6 18:56:13 CET 2007

Zdravim,

LTSP ma vsechny moduly ve svem initrd, jako vetsina distribuci, ktery je
v /tftpboot/lts/verze_kernelu/initrfs.gz

Pokud si jej odgzipujete a prohlidnete (je to cpio archiv) ( cpio -t
--file=initrfs tak je tam videt, ze
je tam tg3 modul je.

Takze tohle zkuste zkontrolovat, jestli u vas je, pokud mate nejnovejsi
ltsp, kde je jadro 2.6.16.1  a 2.6.17.8, tak tam je.

Jinak jeste zkuste do pxelinux.cfg dat soubor, ktery se bude jmenovat
podle vasi mac adresy sitovky, napr pro mac adresu

00:12:3F:27:5D:4F jej nazvete jako 00123F275D4F nebo 00-12-3F-27-5D-4F a
tam dejte neco jako:

prompt 0
label linux
  kernel bzImage-2.6.16.1-ltsp-2
  append rw root=/dev/ram0 initrd=initramfs.gz NIC=tg3

S pozdravem,

             Dalibor Horinek

--
== www.horinek.net ==