Rodokmen web SW

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 8 09:24:12 CET 2007

On Sun, 7 Jan 2007, Jaroslav Lukesh wrote:

> KLidně vám nějaké to renderování stromu a detailu osoby levou zadní udělám
> (myslím že se nebudete stačit divit jednoduchosti zobrazovacího kódu),
> naplňte si folder jmény (jméno a příjmení datum atd. dáte jako samostatné
> proměnné - properties - folderu), pošlete mě export jednoho člověka s
> nějakou malou větví jako ukázku abych věděl co za proměnné a jak používáte.
>
> V ZoDB se dělá spousta věcí omnoho jednodušeji než to řešit jakkoli jinak,
> strom je opravdu velmi skvělá věc.

Pokud by tento navrh vysel, s radosti to vyvesim na webu Genebaze:
http://www.genebaze.cz, kde se soustreduje valna vetsina veci tykajici se
obcanske genealogie v cesku.
Ja sam si neco takoveho chci nekdy napsat v perlu, stale ale je dost veci
s vyssi prioritou.

Moc drzim palce a necht se citi povzbuzen kazdy, kdo uvazuje o jakechkoliv
newidlousi aplikaci tykajici se genealogie.

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |