SSL certifikat pro IIS

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Středa Leden 10 10:28:43 CET 2007

On Tue, Jan 09, 2007 at 11:55:40AM +0100, mar.don na seznam.cz wrote:
> Dobrý den,
>
> odkazy jsem si procetla, podarilo se mi uvedenymi metodami ziskat
> certifikat, ale  nevim jak jej pouzit u IIS. Doplnim co jsem mezitim
> zjistila IIS vygeneruje zadost o certifikat a ulozi tuto zadost do
> certreq.txt. Potrebovala bych pomoci OpenSSL vygenerovat z teto
> zadosti certifikat pouzitelny pro IIS  - chce certifikaty ve formatu
> *.cer.

.cer a .crt jsou binární tvary - DER a ty uděláte z tvaru PEM prostě
převodem přes base64, třeba:

openssl base64 -d -in bla.pem -out bla.der
openssl base64 -e -in bla.der -out bla.pem

zrejme by slo i pres req, x509, ...  s pouzitim -inform a -outform

Pokud chcete vydat certifikat pomoci openssl, budete muset
nakonfigurovat openssl, aby vlozilo do certifikatu vsechny nalezitosti
jak si to Microsoft predstavuje. Nekde u nich je to popsane, ja jsem to
ted linej hledat.

Zkuste chvili googlovat.
--
Zito