[ADMIN] STOP: Re: Rodokmen web SW

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Leden 10 11:44:35 CET 2007

Jaroslav Lukesh wrote:
: Můžete mi to tedy fakticky vyvrátit? Většinu z toho co jsem uvedl jsou
: informace z dědictví mých (také šlechtických) předků. Co
: konkrétně antisemitského jsem prosím uvedl? To že se většina tzv.
: židů za židy pouze vydává? Ale vždyť je to pravda, israelští
: rabíni dodnes neuznali potomky chazarů (říkají si dnes aškenázští
: židé) za židy. Víte co zač byli Avaři a Hunové? Že to jsou
: chazarské kmeny? Hunové nepřijali judaismus, o kterém rozhodl "vůdce".
: A co svorně páchali na Slovanech víte? Ano, jsem antichazarský, nikoli
: antisemitský - jak může být semita antisemitský? Neráčkujete
: náhodou?

	Dobry den,

	nebudu posuzovat to, jestli prispevky v tomto threadu jsou
politicky korektni nebo ne, nicmene v teto konferenci jsou _naprosto_
off-topic. Prosim proto o urychlene ukonceni teto diskuse v konferenci
linux na linux.cz a jeji pripadny presun jinam, kam se domluvite.

-Jan Kasprzak
| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |