Ztráta disku - swap a raid

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Leden 13 16:46:16 CET 2007

Když přijde o swap, tak budou kolabovat programy v okamžiku potřeby svých
ztracených dat. Pokud disk vypadne nadobro, budou padat rychle. Pokud se
bude disk snažit a snažit, může to systému způsobovat prodlevy v odezvě.

Ano, v případe ztráty SCSI disku bude po následujícím restartu pojmenování
disků posunuto - někdejší /dev/sdb se stane /dev/sda. Řekl bych, že i s
palem by neměl být problém docílit /boot na raidu. Pokud máte jádro +
ramdisk, tak by to mělo být úplně stejné, jako na ostatních platformách -
palo zavede jádro + ramdisk (pokud se dobře pamatuji tak, to je stejně má
na vlastním oddíle), v ramdisku se raidy nahodí a jede se.