Akcelerace i915

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Neděle Leden 14 15:28:28 CET 2007

Jan Řezníček scripst:
> Dobrý den, mám velké potíže s akcelerací intelovské grafiky v notýsku Asus M6A. V xorg.conf bych měl mít všechno zavedeno, jak jsem našel na různých fórech, tzn. Load    "dri"  a Load    "xgl" spolu s dalšími moduly v této sekci. Ovšem stále mi to píše: direct rendering: no. Pak by ještě mohl být problém ve 24bitových barvách. Jenže když to přepíšu na 16 bitů, naběhne mi KDE s naprosto rozloženými barvami, že ani nedohledám nabídku a nepřečtu slovo. Prostě to 16bitů nesnáší, nebo co. Našel by se tu někdo, kdo podobný problém vyřešil? Ještě poznamenám, že mám zavedenou utilitku 915resolution, abych měl rozlišení 1280x800.

Co máte za driver -- i815 nebo intel? Použijte ten druhý (originální od
intelů).

Matěj

--
http://www.ceplovi.cz/matej/blog/, Jabber: ceplma<at>jabber.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

[...] sleep is no substitute for caffeine.
      -- Robert Storey in review of Debian
         (when describing re-compilation of kernel :-)