Alternativni UNIX systemy - BSD

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Leden 14 19:09:06 CET 2007

Ahoj!

> Zalezi na povaze dat. Ku prikladu vyse uvedeny union nelze v mem pripade
> pouzit, protoze se pole plni volanim read(sock, buf, size). Problem
> nastava pri cteni z buf, protoze protokol ma specifikovano:
> <uint32_t><unsigned char><uint32_t>
> Nicmene i toto se da docela korektne obejit, jak mi ukazal pedantsky
> cvicici, volbou vhodnejsi datovych struktur a nectenim paketu najednou.

Neni to spis tak, ze cteni toho integeru najednou stejne nedava
smysl, protoze kdovi jakou bude mit endianitu? Neni proste lepsi
napsat si vlastni funkci, ktera posklada integer ze ctyr bytu,
at uz jsou alignovane jakkoliv? To je cistsi take proto, ze nikdo
nezarucuje, ze kompilator bude mit _prave_ 32-bitovy typ.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"In accord to UNIX philosophy, PERL gives you enough rope to hang yourself." -- Larry Wall