Lehce OT: 4-portova sitovka fungujici pod Linuxem

Opty opty77 na gmail.com
Pondělí Leden 15 15:27:39 CET 2007

D-Link znam, mozna jsem to mel poznamenat, ale neuvadel jsem ho prave
kvuli zminenym problemum, mam pocit, ze uz se to tu dokonce i resilo.

Co se tyce ceny, uznavam, ze to ode mne bylo velmi naivni. :-D Takze
nova ani omylem, jedine sehnat z bazaru nebo v aukci.

2-portova za 500 se da sehnat na foru CZFree, ten clovicek jich ma
jeste 8, jsou to karty Adaptec ANA-6922A. Mel i dve 4-portove, ale ty
uz jsou bohuzel pryc. :-(

Dival jsem se jeste na Ebay a nasel jsem 4-portovku, ale s chipsetem
Realtek, takze pro ostry provoz spise nevhodne, ale mne by to asi
stacilo. Jeste nevim, co vzit, takze pokud by mel nekdo zalusk na ty
Adaptecy, tak mi, prosim, jeden nechte. :-D

Hezky den vsem,
Opty