pomoc od majitelů notebooků

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pondělí Leden 15 16:14:44 CET 2007

Ahoj,
 hned v začátku se chci omluvit, že píšu dotaz  do této diskuse, ačkoli sem
asi moc nepatří.

Píšu malou aplikaci starající se o stav a činnost notebooku
(adapter/baterie,...). Něco podobného jako laptop-mode-tools, ale píši to v C
a aplikace bude velmi jednoduchá.
 Jedná se o démona, který bude sledovat zda jede NB z baterie nebo AC adapteru
a dle toho bude nastavovat speedstep CPU, uspávání disků a jiné věci
(throttling, Backlight LCD,...). Určitě něco podobného existuje a i mnohem
lepší. Nicméně s ničím jsem zatím nebyl spokojen. A když můžu a má to smysl,
píšu si věci raději sám (tím nemyslím rozsáhlejší programy :)).

Proč to vše píšu. Pokud máte někdo notebook s funkčním ACPI, moc by mi pomohlo
zaslání výpisu:

tree /proc/acpi/ > proc.txt

 Setkal jsem se s tím, že na různých noteboocích je struktura ./acpi/*
odlišná. (acpi/battery/BAT1[BAT0], ac_adapter/AC/*,[ACAD/*].... ) takže
netuším jaké další názvy se mohou v acpi/* objevit.

Zašlete mi prosím log na akolisek na linuxx.hyperlinx.cz

Děkuji.

P.S.: až bude program "nějak" funkční, poskytnu k vyzkoušení, vše bude GPL :)

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz