Kompilace ovladacu T-mobile 4G pcmcia karty (FC5)

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Leden 15 22:38:28 CET 2007

On Tue, 5 Dec 2006, Jiri Kosina wrote:

> Tak zda se, ze pricina problemu je v tom, ze ja jsem mel pujcenou od
> T-Mobile tu 1.9GHz-only kartu, kdezto ta obojetna (1.9GHz a 872Mhz) se
> chova trochu jinak; lepe receno dost nestandardne (*) - autori puvodniho
> driveru mi potvrdili, ze se jedna o nestandardni chovani, ktere predtim
> nevideli. Zda se, ze LCP frames z ni lezou rozkouskovane po jednotlivych
> bajtech, kazdy s vlastni hlavickou, misto toho aby vylezl jeden LCP
> packet obsahujici vsechna data.

Drivery ktere funguji s temi kartami ktere T-Mobile v CZ distribuuje je
mozne stahnout z http://userweb.kernel.org/~jikos/ipwireless_cs/

Karty maji chybu ve firmware kterou je v ovladaci potreba workaroundovat -
novejsi firmware uz tuto chybu neobsahuji, nicmene karty s novejsim
firmware T-Mobile (zatim?) v CZ nedistribuuje.

Zatim je to vpodstate jen hrozny hack, ktery tu chybu obchazi -
korektnejsi reseni uz mam rozepsane a planuji to nekdy prilezitostne
mergnout do vanilly.

Pokud by mel nekdo zajem o sledovani aktualnejsiho vyvoje, tak
git://git.kernel.org/pub/scm/linux/kernel/git/jikos/ipwireless_cs.git,
vetev ipw-devel.

--
Jiri Kosina