FM tuner (Re: DVB-T - tuning failed)

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Leden 16 22:40:52 CET 2007

Jan Kasprzak wrote:
: 	Hmm. Akoratze tato karta je dualni, a zda se, ze nemam signal
: ani z analogove casti (a bezna televize na vedlejsi odbocce stejneho
: vedeni signal ma).

	Tak ne, chyba byla v mem TV prehravaci. Analogovy signal tam je.
OK, zkusim externi antenu.

	A ted dalsi vec: ta karta ma i FM tuner - jak se s takovou veci
pracuje? Zkousel jsem gnomeradio, to kartu naslo a umoznovalo ladit
(nic nenaladilo, nedal jsem externi antenu). Jak z takoveho radia pak leze
zvuk? Ja jsem zkusil cp /dev/dsp2 /dev/dsp (to prvni je zvukove rozhrani
TV karty, to druhe je normalni zvukovka) a ze sluchatek jsem slysel
zvuk nenaladeneho radia. Ale nema tohle delat ten prehravaci program sam?
Nebo jak se zvuk z radiove karty dostane na zvukovy vystup pocitace?

-Jan Kasprzak

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |