Debian on Dell PE2450

Petr Bartel bartel na irix.cz
Středa Leden 17 16:26:39 CET 2007

DD,
na teto adrese je jadro upravene pro HW Dellu, mozna i Vase mechanika,
ovsem je spis predpokladane pouze pro vlastni instalaci a pa kpro
kompilaci vlastniho jadra.

http://wiki.osuosl.org/display/LNX/Debian+on+Dell+Servers

Pokud je to mimo misu, tak holt nepomuzu :)

S pozdravem
     Petr Bartel

* ICQ 74097173                  tel. 312 244 018 *
* Irix a.s.        Petr Bartel            servis *
*               Fingerprint klíče                *
8DB8 3AB2 6865 45F4 3E84  4980 CCED 20B1 CC6B B649