Router

"Ing. Radek Žuja" zujar na hortim.cz
Středa Leden 17 19:30:04 CET 2007

Dobrý den.

Mám takovýto problém - potřebuju propojit 2 sítě.
A to takto síť A: 192.168.1.0 /255.255.255.0
                 sÍt B: 192.168.20.0 / 255.255.255.0

Myslel jsem že si vezmu obyčejný počítač (PIII 1 Ghz, 512MB RAM) se 2
sitovkama (3Comm - jedna je GBit, druhá je 100MBit), povolím
IP_forwarding zadám to všechno tak aby to routovalo mezi sebou.
A ono to routuje ale problém je v rychlosti.
Při kopírování souborů mi to mezi jednotlivými počítači v rozdílných
sítích nejede rychleji než 500kbyte/sec. Což se mi zdá a je opravdu
velmi pomalé.
Vůbec mě nenapadá co s tím, a jestli se to dá nějak řešit.
Pokud někdo víte nějakou radu, i třeba koupě nějakého levnějšího routeru
(BlackBox) ale hleavně rychlejšího budu rád.

Radek