FM tuner (Re: DVB-T - tuning failed)

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Leden 18 00:19:51 CET 2007

Dne středa 17 leden 2007 22:15 Jan Kasprzak napsal(a):
> 	Externi antena pomohla, dvbscan neco naladil. Nicmene tzap
> hlasi FE_LOCK jen obcas. Vite nekdo o nejake dobre diskusi o DVB-T
> (ne nutne specificke pro Linux), kde bych mohl konzultovat veci jako
> volbu pokojove anteny?

Nejdřív bych zkusil získat zaručeně funkční channels.conf od někoho, komu to v
dané lokalitě funguje. On už ten základní cz-něco soubor, ze kterého ladění
vychází, může být zastaralý (a nejspíš taky je) a to ladění samotné funguje
občas taky všelijak. Například USB karty ladí jenom na USB2.0 a na USB1.1
hází nějaké timeouty přestože sledování na tom běží jak z praku.  Když jsem
se to pokoušel řešit s autory, tak mi bylo sděleno ať si pořídím USB2.0, což
mě odradilo od jakýchkoliv dalších pokusů něco někam reportovat :(

Ctirad