Obnova kompletne smazane partisny

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Čtvrtek Leden 18 13:16:21 CET 2007

Dobry den

Nedopatrenim (rsync) se mi podarilo smazat kompletne cely filesystem

Potreboval bych obnovit alespon nekolik souboru s daty (sql databaze,
pripadne dumpy)

Nemate nekdo odzkouseny nejaky postup jek to udelat? Rekl bych ze data
tam se zarukou jsou, nemolo je nic prepsat. Jen je potrebuji co
nejrychleji najit a stahnout na jiny disk.

Jake mi muzete doporucit nastroje/servisni distribuce?
Z toho co jsem zatim nasel, se vetsina spousti pod windows, ale ja to
mam na raid poli, tak to nemohu k windows pripojit.

Pavel Lisy

PS. radeji bych se ani nepodepisoval (data si samozrejme nikdo
nezalohoval)