Fibre Channel QLA2340 a pripojeni disku

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Čtvrtek Leden 18 15:52:29 CET 2007

Cau Michale,

On Thu, 18 Jan 2007, Michael Mraka wrote:

> Zdenek SUTR Kaminski wrote:
> % - moznou pomoc pri zprovozneni. Myslim, ze jsem totiz velmi blizko (par
> % prikazu), nicmene, nevim jak. Po natazenem modulu qla2300 nevim, jak se
> % dopracuji k zarizeni /dev/sda
> %
> % - nasmerovani k patricne dokumentaci k problematice veci. Budu to
> % asi spravovat, takze o tom budu muset neco vedet. Co mam vubec hledat.
>
> Asi chyba v zonovani nebo konfiguraci pole :(.

Presne. Byla chyba v zonovani.

> % Pouzivam RHEL 4 ES - posledni updaty
> %
> % V modprobe.conf mam ohledne scsi toto:
> % --------------------------------------
> % alias scsi_hostadapter qla2300
> % alias scsi_mod max_luns=128
>
> /etc/modprobe.conf (myslim, ze je to nakonfigurovane primo instalatorem
> RHEL4; jedine co se tam pridavalo je ql2xfailover=1, ale v tehle verzi
> modulu (8.01.04-d7) to stejne nefunguje, resp. paramater uz neni
> rozpoznavan))

Ne ne, to jsem tam pridaval ja.

> tady ma dmesg "normalne pokracovat"
> SCSI device sda: 104857600 512-byte hdwr sectors (53687 MB)
> SCSI device sda: drive cache: write through
> SCSI device sda: 104857600 512-byte hdwr sectors (53687 MB)
> SCSI device sda: drive cache: write through
> sda: unknown partition table

A taky uz normalne pokracuje.

> % Otazka za 100tis: Jak se ted doberu /dev/sda?
>
> Tezko... Vyhral jsem? :-)

Nevyhral :-) Vyhral pan Naprstek z RWE, ktery mi odpovedel o neco drive
soukrome, takze jsem spravci pole rekl, at zkontroluje nazonovani disku.

Takze ted jdu studovat, co dale :-)

Diky za rady.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...