Lehce OT: 4-portova sitovka fungujici pod Linuxem

Opty opty77 na gmail.com
Sobota Leden 20 12:04:29 CET 2007

On 1/17/07, Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
>         Ne, ale mozna by stalo za to popsat, k cemu to potrebujete.
> Pokud to neni 4x 1000baseT, tak proc nepouzit Linux s jednou GbE sitovkou
> a switch s GbE portem, a spojit to 802.1q trunkem. Takto muzete ziskat
> v Linuxu tolik portu, kolik ma ten switch (bez jednoho).

Asi jsem pritomne lehce zmatl tim, ze pokukuju po viceportove sitovce,
ale je to jen pro domaci ucely. :-D

Jedna se o ADSL s modemem v rezimu bridge, ktery je pripojeny k
linuxovem PC a k tomuto stroji je jeste pripojeno jedno PC, takze jsou
uvnitr momentalne 2 sitovky.

Planuje se poridit jeste jedno PC a ja jsem potreboval co
nejjednoduseji pridat dalsi port a switch jsem pouzit nechtel. V
linuxovem PC jsou jen 3 PCI sloty, takze pridanim dalsi sitovky bych
tam uz nemohl strcit nic jineho, tak jsem si rekl, ze si nekde sezenu
za levno nejakou viceportovou sitovku a obsadim tak jen jeden slot.

Hezky den,
Opty