Obnova kompletne smazane partisny

Peter Trsko dogmat na gmail.com
Neděle Leden 21 00:10:34 CET 2007

On Sat, 20 Jan, 2007, pali na tmapy.cz wrote:
> Jsem schopen z bloků na celém/části disku udělat nějak soubory?
> Kdybych z toho nějak alespoň dostal ty bloky s daty vzestupně
> očíslované, zatím toho mám souvislý celek o velikosti několika desítek
> GB a s tím se velmi špatně pracuje.
>
> Jak by se to dalo udělat?

  S parcialnym uspechom som raz vyuzil http://foremost.sourceforge.net/.
  Vyzaduje si vsak poznanie zaciatku a pripadne aj konca suboru, na to
  sa da vyuzit format suboru. Ako zaklad sa da pouzit vzorovy
  konfiguracny subor.

  Odporucam postvat google.com na hladanie clankov o forenznej analyze
  a formatoch suborov. Ako zdroj informacii o formatoch suborov sa da
  casto uspesne pouzit aj konfiguracny subor magic programu file.

  No ako prvy krok na by som spravil obraz daneho disku, napr. pomocou
  spominaneho dd.

  Na vytvorenom obraze je mozne robit opravy aj zasahy, dokonca mount
  pomocou loop device. Vzdy sa oplati mat jednu kopiu disku zalohovanu
  a na dalsej robit zasahy, ak su potrebne.

S pozdravom
--
(dogmaT                                          |       The ASCII ()
        (icq 303140614)                          | Ribbon Campaign /\