Adaptec 1420SA

Martin Havlicek root.x na seznam.cz
Neděle Leden 21 01:12:39 CET 2007

 Dobre rano trochu se spozdenim jsem rozbalil vanocni darek v podobe radice
v $SUBJ ,po pocatecnim nadseni ze to ma drivery pro linux ,prislo
vystrizliveni v podobe toho ze drivery jsou nejaka binarni prasopsina a
jeste k tomu pouze pro redhatoidni kernely.Vzhledem k tomu ze redhat ani
Suse nevedu a na googlu jsem se docetl ze tahle vec nejdriv nefunguje
nasledne ze funguje s nejakymy drivery pro marvell "raidy" ,ktere byly
pridany do kernelu nekde 1-2 releasy zpatky.Bohuzel s temito drivery se
vytvorene pole spis rebuilduje nez funguje.Ma nekdo s tim "kramem" nejake
zkusenosti jak ho rozchodit mimo redhat taka by aspon fungoval trochu
stabilne ??

Dekuji vsem za odpovedi ,jiz se nachazim ve stavu mirneho zoufalstvi.

Martin Havlicek