xdosemu, font a novy X server

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Neděle Leden 21 11:24:25 CET 2007

Snazim se zprovoznit xdosemu na novem Mandriva 2007, ale nejak se mi nedari.
Mam problem se zobrazenim cestiny - nedari se mi pouzit cesky font. Snazim se
postupovat stejne jako pod predchozim Mandrake kde jsem nasypal spravny font
do adresare .../misc a spustil mkfontdir. Pod Mandrivou mi to nejak nezabira.

FontPath (v xorg.conf) obsahuje jen jeden adresar ale je to ten, kam jsem onen
font pridal, zbytek je predpokladam resen skrz fonttconfig.

3D jsem vypnul (t.j. nebezi tam xglx).

Co je mi ale silne podezrele je to, ze to stale tvrdi neco o remote X
coz opravdu
neni pravda, vse bezi lokalne:

   You do not have the DOSEMU vga font installed and are running
   remote X. You need to install the vga font on your _local_ Xserver.
   Look at the readme for details. For now we start with an fixed font,
   which does not display all national characters correctly.
   ... be warned

Nema nekdo nejaky napad kde by mohla byt zrada jak z toho ven?

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com