pptp LCP: timeout sending Config-Requests

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Leden 22 13:34:41 CET 2007

Petr Stehlik wrote:

> ale to prece nevysvetli, proc to z MS Win funguje a z linuxu ne (oba
> systemy na stejnem pocitaci, dual boot, tusim funguje dokonce z MS Win
> ve vmware). Ten router jsem uvedl spis jako posledni zoufalost. Leda by
> Linux pouzival neco, co Win pri tom navazovani pptp nepotrebuji a to
> neco neproslo nekde po ceste nejakym bodem.

S chuti si odpovim sam: zda se, ze MS Win pro pptp VPN opravdu nepouziva
GRE (ip 47), protoze normalne funguje, zatimco Linux s pptp GRE
vyzaduje, coz Compex WP11B+ opravdu nezvladne NATovat nebo routovat nebo co.

Po prepnuti toho Compexe do modu Wireless Ethernet Adapter a nechani
NATovani na Sipure uz mi pptp VPN funguje pekne.

Petr