Obnova dat na FAT32 z Linuxu

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Úterý Leden 23 07:44:34 CET 2007

On Mon, 22 Jan 2007, Jaroslav Barton wrote:
> Tímto se obnoví pouze zápis v (root) directory, pak je třeba od prvního
> bloku ve FAT tabulce, který patří souboru postupně jednotlivé bloky
> provázat odkazy na další blok, tak aby počet bloků odpovídal velikosti
> souboru. Pokud je FS nefragmentovaný, tak by to mělo jít v pohodě, jinak
> je třeba dávat pozor i na to co k čemu patří.
Kdysi jsem si na to psal maly programek, predpoklada nefragmentovane
soubory a uklada vysledky pouze s nazvy 8.3.
Blize na
http://www.dudaskovi.dobruska.cz/src/moje/vfatextr.tgz
Je tam potreba doplnit spravne konstaty, jako je velikost clusteru a
offset od zacatku disku. Nejak neni cas na dopracovani.
Program prochazi disk a jestlize narazi na sektor obsahujici zaznamy
adresare, zkusi vytahnout vsechny (i smazane polozky).

                              Karel Dudasek