Sendmail vraci permissions denied pro jine users nez root.

dmichal na altien.com dmichal na altien.com
Úterý Leden 23 15:12:55 CET 2007

Ve /var/spool to vypada takto:
drwxrwx---   2 smmsp  smmsp  4096 Jan 23 14:00 clientmqueue
drwxrwxr-x   2 root   mail   4096 Jan 23 14:00 mail
drwx------   2 root   mail   4096 Jan 23 14:00 mqueue

uvnitr /var/spool/mail pak:
-rw-rw----  1 dmichal      mail        0 Dec  5 18:28 dmichal

A program mail mi pro jineho usera bezi:
[root na agw_new mail]# su dmichal
bash-3.00$ mail -f /var/spool/mail/dmichal
Mail version 8.1 6/6/93.  Type ? for help.
.
.
Ale dam odeslat mail a je tu ta nevyresena hlaska:
/usr/sbin/sendmail: Permission denied

Na ten debug mod a strace se jeste podivam (at uz to je cokoliv).

Diky,
David