ProFTPd - vykopnuti klientu - v logu -> sig.11

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Středa Leden 24 13:33:57 CET 2007

Zdenek Janis napsal(a):
> po nejakym upgrade ProFTPd, mozna i zmene konfiguraku mi zacaly
> vypadavat klienti a v logu vidim, ze jsou sestreleni sig. 11.
Signál 11 většinou poukazuje na problém s HW, nejčastěji paměť.
Vyzkoušejte nějaký program náročný na práci s pamětí,
například překlad jádra.
> Neni tu nekdo, kdo by pouzival ProFTPd v konfiguraci, ze kazdy
> uzivatel smi jen a pouze do sveho domovskeho adresare a poslal by jej
> na ukazku?
> PS: Existuje jeste nejaky podobny FTPserver v balickach? Jake zkusenosti?
V balíčkách e několik ftp serverů, například wu-ftpd. Zkušenosti dobré.

Pavel Just

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.