ProFTPd - vykopnuti klientu - v logu -> sig.11

Michal Kašpar mkaspar na it-media.cz
Středa Leden 24 13:36:24 CET 2007

On Wed, 2007-01-24 at 13:11 +0100, Zdenek Janis wrote:
> Dobry den,
>
> po nejakym upgrade ProFTPd, mozna i zmene konfiguraku mi zacaly
> vypadavat klienti a v logu vidim, ze jsou sestreleni sig. 11.
>
> Neni tu nekdo, kdo by pouzival ProFTPd v konfiguraci, ze kazdy uzivatel
> smi jen a pouze do sveho domovskeho adresare a poslal by jej na ukazku?
>
> Nemuze byt problem v dlohem nazvu uzivatele? Mame to delane pro www
> domeny a uzivatel se jmenuje stejne jako doemna, napr: xxx.yyyyy.cz
> Chcipani uzivatelu se deje jak na Windows klientech (TotalCmd, ...) na i
> me na linuxu (ftp, mc).

Nepoužíváte náhodu modul mod_delay? Já měl s proftpd podobné potíže
(pravdu už při přihlašování) a vyřešila to direktiva
DelayEngine                     off
v konfiguračním souboru viz
http://forums.proftpd.org/phpBB2/viewtopic.php?p=2314&.
Zdá se, že tento modul má ve verzi obsažené v aktuálním Debian stable
určité potíže.

--
Michal Kašpar