ProFTPd - vykopnuti klientu - v logu -> sig.11

Petr Janda janda na netbox.cz
Středa Leden 24 13:38:59 CET 2007

Zdravim ...

On Wed, Jan 24, 2007 at 01:11:08PM +0100, Zdenek Janis wrote:

> po nejakym upgrade ProFTPd, mozna i zmene konfiguraku mi zacaly
> vypadavat klienti a v logu vidim, ze jsou sestreleni sig. 11.

Tohle mi delal mod_delay, i pres nekolik uprav. Mozna to je jen moji
neschopnosti, nakonec jsem ho zakazal.

> Neni tu nekdo, kdo by pouzival ProFTPd v konfiguraci, ze kazdy uzivatel
> smi jen a pouze do sveho domovskeho adresare a poslal by jej na ukazku?

Sice to tak mame, ale cast informaci se bere z DB

> Nemuze byt problem v dlohem nazvu uzivatele? Mame to delane pro www
> domeny a uzivatel se jmenuje stejne jako doemna, napr: xxx.yyyyy.cz

myslim, ze tohle nevadi

> Instalovan je Debian stable, s poslednimi aktualizacemi, kernel: 2.6.19.1

Debian stable, jadro starsi

> PS: Existuje jeste nejaky podobny FTPserver v balickach? Jake zkusenosti?

Jeden cas (davno, davno) jsem koketoval s pure-ftpd, ale uz si nevzpominam,
proc jsem ho opustil.

	S pozdravem

				Petr Janda
--