aplikace v php a MySql

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Leden 26 07:44:44 CET 2007

Mam za ukol rozbehnout php a MySql nadstavbu nad ucetni system.
Ta ma delat to, ze prebira data z ucetnictvi a zverejnuje je do Internetu
opravnenym uzivatelum na webu.

Dodava nam to autor ucetnictvi a resim nekolik me zcela nepochopitelnych
problemu :-(

V adresari s MySql soubory mam cast souboru s velkymi pismeny v pripone
MYD a MYI,
cast s malymi myd a myi. Puvodne byly vsechny pripony velkymi pismeny a
aplikace nebezela.
Pak jsem usoudil, ze maji byt pripony taky malymi a prejmenoval to.

Aplikace nabehla, ale obcas si to rekne chybovou hlaskou o velke pismeno
v pripone :-(
Pritom volani pripon jsem v kodu nikde nenasel, odkud se mi to tam bere
???????
(On je tedy ten kod dost neprehledny, tak se v tom neda moc vyznat)
Muze to byt ulozene nekde v databazi?

Ten "programator" to ma evidentne rozbehany na Windows a v Linuxu nevi,
ktera bije :-(

A pro me php a MySql je taky neco, v cem se prave moc neorientuju :-(

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770