ICQ a debián (stable)

Petr Janda janda na netbox.cz
Pátek Leden 26 10:45:56 CET 2007

On Fri, Jan 26, 2007 at 10:12:45AM +0100, Antonín Mička wrote:
> Zdravím,
>
> Chtěl bych používat ICQ a používám stabilní debián, chtěl bych vědět, jestli
> mě bude postačovat ten klient co je v depozitáři případně jaké klienty
> používate a jak jste spokojení.
>

> --
> Antonín Mička

Nevim, kteri klienti jsou momentalne ve stabilnim debianu, ale co
uzivatel to jine potreby a prani, proto predpokladam, ze jich tam bude
vic. Sam pouzivam unstable vetev. Dlouho jsem pouzival licq, ted zrovna
sim, kolegove pouzivaji gaim, kopete ...

Nic vam prece nebrani zkusit postupne vsechny a vybrat si :-)

Jeste pripisu, co jsem nasel mezi dostupnymi balicky (unstable), ale
vyzkouseno nemam, neco z toho bude urcite konzolova zalezitost:
gnomeicu,ickle,centericq,alicq,ayttm

	S pozdravem

				Petr Janda
--