aplikace v php a MySql

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Leden 26 22:31:32 CET 2007

> Budiz vam to ponaucenim ze vyvijet a testovat se ma na platforme na
> ktere to potom pobezi, jinak je potreba davat pozor na specifika dane
> platformy.

Me to nerikejte, ja to nepsal.
Nicmene autor tvrdi, ze to na linuxu normalne provozuji :-)

Je ovsem otazka, co s tim spravce serveru delal, nez to rozbehl :-)

> ale v selectech je 'SELECT * FROM TEST' nebo tak neco. To funguje pod
> windows ale nikoliv v Linuxu ktery je case-sensitive, tedy alespon co se
> nazvu souboru tyka. Cili linux neuspesne hleda soubor nazvem 'TEST.MYI'
> a 'TEST.MYD' ale soubory se ve skutecnosti jmenuji 'Test.MYD' a
> 'Test.MYI' (coz mimo jine napovida ze vase domnenka o malych pismenech v
> koncovkach byla zrejme mylna).
>
> Cili pokud je to v cele aplikaci v SQL dotazech jednim zpusobem, muzete
> tu tabulku prejmenovat tak aby velikosti pismen odpovidaly, napriklad
>
>  ALTER TABLE Test RENAME TO TEST;

Ne zcela chapu to o te domence, pokud souborum prejmenuji pripony,
tak mi to bezi a chova se to snad spravne.
A skutecne mi to vypisuje ty datove soubory na prikaz >show tables;

--
Miroslav Kolombo
ICQ: 343044770