Oglperf na x86_64

Opty opty77 na gmail.com
Neděle Leden 28 16:08:01 CET 2007

Zdravim,

pokousim se zprovoznit Oglperf na 64-bitovem systemu. Pokud ho
zkompiluju do 64-bitove binarky, tak mi sezere vsechnu pamet a je
zabit (viz root.cz a sklizen z 24.1.).

Pokud se ho pokusim zkompilovat 32-bitove (-m32), tak bud narazim na
chybu pri linkovani (asi celkem logicky) -- neco o nekompatibilite
i386 a x86_64. :-D

Pokud i pri linkovani pouziju -m32, tak se zas ld rozciluje, ze nemuze
najit knihovny, protoze ty 64-bitove to samozrejme odmita a pokud
vnutim jen 32-bitove, tak to zase skonci neresolvovatelnymi symboly...
:-(

Jak z toho ven? Do 32-bitoveho chrootu se mi moc nechce, zvlast kdyz
podle diskuze na root.cz by to melo jit i bez toho, pokud jsem to
spravne pochopil.

Distribuce Debian unstable nebo Ubuntu 6.10.

Opty

P.S.: Mozna je to cele trochu zmatene, ale pisu to tesne pred odchodem
na autobus. :-D

Daląí informace o konferenci Linux