maximalni velikost kontrolovane posty spamassassinem?!

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Pondělí Leden 29 23:11:04 CET 2007

Quoting Zdenek Janis <janis na alberon.cz>:

> Dobry den,
> bojuji s nastavenim spamassassinu.
>
> Pri pruchodu spamc mi nezapisuje do hlavicky informace o tom, ze byl
> mail kontrolovan. Vysondoval jsem, ze se tak deje od mailu vetsich jak
> 9.7MB (vim, ze to je svinstvo, ale bohuzel). Pouzil jsem prepinac -s
> 32000000 u spamc - coz nepomohlo.
>
> Proc to? Ze by nejaky vnitrni nenastavitelny limit spamd ci spamc ?

Odpovězte se na tuto otázku: Kolik spamů větších než 250kB jste již obdržel?

Typická velikost takových emailů je právě přednastavených 250kB a
platí to i pro obrázkové spamy, kterých je dnes naprostá většina.
Při skenování větších příloh narůstá doba exponenciálně, což může mít
vliv na stabilitu celé aplikace.

L. Kolář

--
DVD Linux