Sériová myš s kolečkem

Čtvrtek Červenec 5 18:03:28 CEST 2007

Mám myš s kolečkem připojenou přes sériový port, konkrétně Genius
NetScroll+ a nedokážu kolečko zprovoznit tak, aby posílalo události nejen
při zmáčknutí jako 3. tlačítko ale i při otáčení jako pohyb v ose Z.
Ta myš prostě při otáčení kolečka nic nevysílá. Moje hypotéza je, že je
potřeba říct nějaké "Sezame, otevři se" jako se používá na přepnutí
myšových protokolů PS/2, ale nikde jsem nenašel, jak to zaklínadlo zní
na sériovém portu, metodou pokus-omyl jsem ho neodhalil a do reverzního
inženýrství wokenního driveru se mi teď moc nechce. Ví někdo jak na to?
Funguje někomu myšové kolečko přes sériový port?