Archivy v Krusaderu

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pátek Červenec 6 00:07:46 CEST 2007

Ano, přesně tak to mám, on se na to ptá i při prvním spuštění, když
vytváří kofigurák, ale není  to nic platné, že zná cestu. Při klepnutí
na archiv se pořád ptá, kterým programem to má otevřít...

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.17-5mdv #1 SMP i686 AMD Athlon(tm)  2250MHz GNU/Linux