Ovládání svobodných stříleček

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Červenec 8 21:48:32 CEST 2007

Díky moc, teď jsem to našel:
http://www.alientrap.org/forum/viewtopic.php?=&p=16134
Takže aspoň Nexuiz má řešení, po dalších budu pátrat.
K ostatním odpovědím-ano každý má svůj styl hraní a ten může fungovat,
jen pokud je možnost si to přenastavit. V těch dalších hrách (System
Shock, Deus Ex, Hal-life atd), co jsem hrál, jsem prostě vzal to
základní nastavení (všude stejné) a vůbec mě nenapadlo, že by mohlo být
špatné, v tom smyslu, že ho ostatní hry vůbec nenabízejí...
No to už je život, s dalšími výsledky se opět přihlásím.

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.17-5mdv #1 SMP i686 AMD Athlon(tm)  2200MHz GNU/Linux