Ubuntu + SquirrelMail locale

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Úterý Červenec 10 10:20:34 CEST 2007

 locale-gen
Generating locales...
  cs_CZ.ISO-8859-2... up-to-date
  en_US.UTF-8... up-to-date
Generation complete.

Vygeneroval jsem ceske locale v systemu ale nejsem v tomhle moc kovany. Stale to nejde. Na SUSE jsem s tim nikdy nemel problem, ale tam to bylo v systemu docela dobre osetreno. Ubuntu po zakladni instalaci locale obsahoval, zkusil jsem i veverku reinstalovat, stale nic. Je to fakt divny. Napadne nekoho jeste neco? Idelni by bylo kdyby se podelil o zkusenosti nekdo s ubuntu distrem.
Diky
Honza