Courier + sieve

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Sobota Červenec 14 09:24:53 CEST 2007

Dobry den,

sieve je primarne imlementovane prave v Cyrusu, ale tusim, ze jej umi i
Dovecot. Pokud mate postu pro lokalni usery, tak to pres maildrop
vyresit pujde. Popripade muzete pouzit i procmail - s obojim umit Ingo
spolupracovat a tusim ze s procmailem o neco lip. Pokud ale mate virtual
users z nejaky db, tak je implementace maildropu a asi i procmailu
docela porod. Kdysi jsem to zkoumal a dost jsem na tohle tema nacetl
ruznych howto a podobne a vetsinou to byly docela zverstva. Ono totiz
maildrop nebo procmail filtry musite na server nalit z toho Inga nejakou
fintou - treba ftp a podobne. S lokalnimi uzivateli jsem pouzival
specialne bezici instanci ftp serveru a pres nej daval do ~ procmailrc.
S virtual usery doporucuju spis cyrus - usetrite si mnoho problemu,
jelikoz na rozdil od maildropu nebo procmailu ma daemona, kteremu
predate script a on na zaklade loginu prida tento script k danemu mailboxu.

rudiik