problem s cyrusem na gentoo

Petr Vyhnal konfera na simerion.net
Sobota Červenec 14 09:31:33 CEST 2007

No pokud si dobre vzpominam, tak u starcich cyrusu byl nejaky problem s
quotami, protoze byly jen 32-bitove, tzn slo dosahnout maximalne 2GB
(byl to myslim signed integer). Samozrejme podle symptomu to muze, ale
take nemusi byt ono. Kazdopadne nativni podpora 64-bit quot, ktera by
tohle vyresila byla planovana az do 2.3 verze a na 2.2 vetev existovaly
patche. Sam jsem nekde pouzival prave 2.2.12 opatchovany na 64-bit
quoty, ale bylo to na debianu. Mozna to je ale neco uplne jineho, jen
tipuji...

rudiik