Dorucovani mailu z lokalniho SMTP na Hotmail

Petr Cacka petr.cacka na dankovice.net
Pondělí Červenec 16 23:48:02 CEST 2007

Ahoj,
myslim, ze podobny problem se uz musel resit, ale v historii jsem ho
bohuzel nenasel.
Spustil jsem SMTP server Postfix pro nasi domenu, DNS servery bezi u firmy,
kde jsem si domenu registroval.
Postfix je nastaven tak, ze vyzaduje autentifikaci uzivatelu, kterych je
cca 25. Nejedna se tedy o zadne open relay. Nikdo z uzivatelu spam
neposila, hlidam to.

Maily bez problemu odesilam na vsechny mozne adresy (domeny) krome jednoho
a to je Hotmail. Pokud se podivam do logu, tak email je dorucen a mailovy
server hotmailu vraci 250 Queued mail for delivery, ale do schranky
uzivatele se email nikdy nedostane. Resp. pokud poslu email z hotmailu k
sobe do domeny a odpovim na nej, tak se doruci. Pokud se nejedna o odpoved,
tak proste zmizi.

Na netu jsem nasel nekolik diskuzi na toto tema, ale bez funkcniho
vysledku, nakonec jsem se dostal az k SPF vs SenderID (na zaklade vysledku
z dnsstuff.com, ktery mi rekl ze nemam spf zaznam). Je to ale spravna
cesta, tj. mam zacit "bobardovat" meho spravce DNS serveru, aby tento
zaznam pridal? Pomuze to? (DNS servery mam u forpsi.cz, domena o ktere
mluvim je dankovice.net)
Diky za kazde nakopnuti
Petr