vyuzivanie, vedenie pracovneho casu (kapacity management)

Kilian Igor Igor.Kilian na spp.sk
Úterý Červenec 17 07:56:34 CEST 2007

Najprv chcem podakovat za odpovede. Bohuzial ani jeden z produktov mi
nevyhovuje.
Potrebujem, aby kazdy si vedel jednoducho viest vyuzivanie prac. casu
sam do nejakej
spolocnej databazy (napr. cez web), aby boli mozne suhrnne reporty.
Mozno som tuto moznost prehliadol, ale pri danych produktoch som vzdy
nieco nenasiel.
Viem ze pravdepodobne mate k takymto produktom odpor, ale ja potrebujem
ziskat
data na zatazenost ludi a tym argumentovat, ze potrebujeme napr. nove
prac. miesto,
zaviest dve smeny a pod. Bez tychto dat Vam to kazdy vyvrati a
skonstatuje, ze vsetko
funguje a nikde nevidno, ze by nieco neslo (to ze ludia travia viac casu
na pracovisku, alebo
su pripojeni do prace vzdialene uz nikto videt nechce). Vedenie v
obycajnych
tabulkach sa neosvedcilo (zle je, ze si ludia prepisu data, alebo
nepozornostou zmazu
niekomu inemu zaznam, ked maju dany subor otvoreny viaceri)
Ak mate este nejaky napad sem s nim.

Dakujem

Igor