nalezeni procesu, ktery generuje nejvetsi sitovy traffic

Tomas Kouba tomas na jikos.cz
Středa Červenec 18 09:50:40 CEST 2007

nonsense wrote:

> No, priznam se bez mučení,
> v kryptografii jsem byl vzdycky slabej, tohle jsem prostě nedešifroval,
> mohl bych tímto poníženě požádat o bližší zacílení ??

Zdravim,
systemtap umoznuje jednoduse vytvorit jaderny modul, ktery po zkompilovani
sleduje urcite fce v kernelu a je schopny monitorovat, kolikrat byla fce
volana, s jakymi
parametry apd. Uvod do systemtap napr. na
http://sourceware.org/systemtap/tutorial/

--
Tomas Kouba