Hrozne pomale NFS

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Červenec 18 17:50:39 CEST 2007

Petr Klíma napsal(a):
> Zdravim,
> mam problem se straslive pomalym kopirovanim pres NFS.

Nemate nahodou zapnute Jumbo frames a podobne ficurky pro gigabit ?

Presne to same se mi stalo pri prechodu na gigabit.
"Stahovat" slo bezvadne, ovsem naopak se tomu moc nechtelo, pri
kopirovani 600MB souboru jsem koncil na rychlosti okolo 50kBps.

Zkuste to propojit pres 100Mbps switch jestli to pojede "normalne".

Pokud ano, tak nezbyva nez experimentovat s nastavenim switche,
sitovych karet a nfs.

Co jsem tehdy googloval, tak jsem nabyl dojem, ze NFS + gigabit
ne vzdy funguje podle ocekavani.

Funguje mi to v nasledujici konfiguraci:
na serveru (exports) mam parametr sync
a Queue Size nastavene na 256kb (default je 64kb)

Client se pripojuje s parametry soft,bg,intr,tcp
Protokol je NFSv3.

Jumbo frames jsou vypnute (na obou koncich)

Roman DAVID