PCI-X

Hodek Tomáš tomas.hodek na volny.cz
Čtvrtek Červenec 19 07:23:31 CEST 2007

Ahojky!

Nejsem si jist, že máte pravdu. Hodnoty se nemění, pokud sběrnici
ubližujete. Mám tu výhodu (nebo nevýhodu), že na každé sběrnici mám dva
sloty a mohu tedy rychlé karty omezovat pomalými.

Co jsem asi našel, je rychlost sběrnice:

01:00.2 PCI bridge: Intel Corporation 6700PXH PCI Express-to-PCI Bridge
B (rev 09) (prog-if 00 [Normal decode])
        Control: I/O+ Mem+ BusMaster+ SpecCycle- MemWINV- VGASnoop-
ParErr- Stepping- SERR+ FastB2B-
        Capabilities: [d8] PCI-X bridge device
                Secondary Status: 64bit+ 133MHz+ SCD- USC- SCO- SRD-
Freq=133MHz
                Upstream: Capacity=65535 CommitmentLimit=65535
                Downstream: Capacity=65535 CommitmentLimit=65535

Položka Freq z Capability d8 se opravdu mění tak, jak bych očekával.

Ale ještě jak je to se šířkou sběrnice ?

Mohou na jedné sběrnici jet dvě karty - jedna 32bit a druhá 64bit, nebo
je to jako u rychlosti a omezuje se to na nejslabší kus ?

Děkuji
Tomáš Hodek