Dotykovy display ELO

Lukas Vana fabian na fabian.cz
Čtvrtek Červenec 19 12:41:52 CEST 2007

Tak se mi to povedlo zprovoznit s ovladacem evdev. Mys se uz necuka
vpravo dole, ale reaguje na dotyk a jezdi po monitoru. Ve smeru vlevo a
vpravo je to ok, ale nahoru a dolu je to naopak: prstem jedu nahoru a
mys zdrha dolu.
Nevi nekdo, jak to donutit, aby se to chovalo normalne?
Dik

--
Lukas Vana (fabian)

home page: http://home.fabian.cz
jabber: fabian na jabbim.cz
irc: #czech na AfterNet, #penguin.cz na IRCNet
icq: 274000127