debian xorg intel driver, nestabilni 16bit

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Červenec 19 19:12:34 CEST 2007

zdravim,
  mam notebook thinkpad z60t s intelovskou grafikou i915. debian updatoval na
intelovsky driver verze 2 a od te doby me zlobi 16bit hloubka v xorg, hlavne
ve chvili, kdy se pouziva akcelerace a opengl. xorg nahodne pada v ruznych
situacich. pri 32bitech hloubce vse jede stabilne, bohuzel ta grafika neni zas
tak uzasna, takze prehravani videa, pripadne pouzivat zaroven oba
vystupy(vga,lcd) jako rozsirenou plochu a prehravat video je misty unavene.

ma nekdo podobne problemy, pripadne da se s tim nejak tvorit? oproti i810
ovladaci ma tento ovladac(podle dokumentace) mene voleb, takze uz jsem to
nejak ruzne ozkousel a 16bit je porad nestabilni.

diky
mk