po aktualizaci Zero Sized Reply

Pondělí Červenec 23 22:35:04 CEST 2007

On Tue, 17 Jul 2007, Katerina Bubenickova wrote:

> Tohle hlasil rpm

Opravdu zajímavé.

> [Tue Jul 17 14:50:44 2007] [notice] child pid 20465 exit signal
> Segmentation fault (11) - to se stane asi vzdy, kdyz vrati prazdnou stranku

Také zajímavé. Pokud někdo neumí testovat výsledek malloc(), pak by to
mohlo být způsobeno stejnou příčinou.

On Wed, 18 Jul 2007, Katerina Bubenickova wrote:

> vypnulala jsem apache, odinstalovala vsechno od php4, znovu
> nainstalovala, nahodila apache, fungovalo to.

To je vůbec nejzajímavější. Nebyl mezitím také nějaký reboot?
Nebo nebylo to aspoň první kompletní shození a nahození Apače od počátku
těch problémů?

Podle té hlášky od RPM nějak došla paměť. I když možná by se podobného
efektu dalo dosáhnout, kdyby někdo v nějakém pomatení smyslu použil ulimit
s malým limitem a při restartu se tím "nakazil" i Apač.