co za filesystem na flash

Petr Krcmar krcmar na iinfo.cz
Středa Červenec 25 12:15:39 CEST 2007

No, musel byste použít flash paměť bez řadiče. Tím odpadají SD i CF
karty a stejně tak USB flash disky. Ty všechny mají řadič, který
nedovoluje přímý přístup k pamětem a nabízí vlastní rozhraní.

Ovšem například karty SmartMedia řadič neobsahují. Jestli to s nimi ale
bude v praxi fungovat, to bohužel netuším.

Petr Krčmář
--
http://www.root.cz/
Amatéři postavili Noemovu archu, profesionálové Titanic.