Prihlaseny uzivatel neni videt ve vypisu w/last/...

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Červenec 25 22:52:34 CEST 2007

Opty píše v St 25. 07. 2007 v 14:54 +0200:

> Ano, psal jsem to hned na zacatku. :-)
>
> I kdyz pred chvili jsme s pritelkyni delali nejake pokusy, prihlasila
> se pode mnou (protoze jsem ted fyzicky nekde jinde) a taky se to tam
> neobjevilo. :O
>
> Ovsem byl jsem zaroven prihlasen i pres SSH a to se zaznamenalo. Ze by
> se uz dalsi prihlaseni pres XDM "nepocitalo"? Zacinam se v tom nejak
> ztracet. :-(
Není to tak, že se pomocí who nebo w logují pouze aplikace spuštěné v
konsole/terminálu (resp. ssh)? Mě také překvapilo, že jsem manželku
neviděl na počítači přihlášenou a ona tam přes gdm přihlášená byla.

Obecnější vysvětlení by mě také potěšilo, protože jsem to podrobněji
nezkoumal.

Pavel Lisý