Software na správu procesů (činností nikoliv programů)

Petr Klíma Petr.Klima na madeta.cz
Pondělí Červenec 30 13:22:09 CEST 2007

Artur Kudelka napsal(a):
> Dobrý den,
> pokud jsem dobře rozuměl, myslíte nějaký workflow nístroj.
> Zkuste se podívat na http://www.enhydra.org/workflow/shark/index.html ,
> ale jsou i jiné.

Obávám se že to je spíš programátorský nástroj na popis jak mají
spolupracovat komponenty.

Potřebuji spíš SW ze kterého budou vypadávat pracovní postupy pro lidi.
Když přijde brigádník tak dostane půl hodiny zaškolení a 3xA4, pokud
něco pozapomene koukne do papíru a připomene si co zapoměl.

--

   Petr Klíma

   e-mail:  petr.klima na madeta.cz   MADETA a.s.
   phone:   +420 389 136 209       Rudolfovská 246/83
   web:     http://www.madeta.cz   370 50 České Budějovice
                                   Czech Republic