proftpd a NIS server

kiwi.fon.tis na atlas.cz kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Červenec 30 15:06:56 CEST 2007

Ahoj.
    Díky za rady. Jenom PersistentPassword off nepomohlo. Musel jsem mu vytvořit domovský adresář a teď se mi tam už uživatel přihlásí. Co mi ale ještě nefunguje je přesměrovávání do konkrétních adresářů. V adresáři /data mám nějaké podadresáře podle čísel zakázek a potřebuji aby mi uživatel skočil přímo do něj aby se nemusel prochroupávat jenotlivými adresáři a byl tam kde má být a tam kde má svoje data. To mi nějak nefunguje.
Navíc budu muset sjednotit čísla skupin, protože v tom je nějaký chaos jak jsem to propojil. Někteří uživatelé jsou tam dvakrát, UID nesedí, ....

                 Michal Ježek

www.icq.atlas.cz/